Uniblue RegistryBooster 2011 5.0.11.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Uniblue RegistryBooster 2011 5.0.11.0 مرتب سازی و بهینه سازی رجیستریشناسایی خطاهای موجود در رجیستری و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد.
 Uniblue RegistryBooster  پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید.

 



AnyDVD & AnyDVD HD 6.7.7.0 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


AnyDVD & AnyDVD HD

AnyDVD & AnyDVD HD 6.7.7.0 Final يكي از بهترين نرم افزار هاي رايت سي دي، دي وي دي، ديسك هاي Blu-ray ، HD DVD ، و شكستن بسيار آسان قفل آنهاست همچنين اين نسخه قابل نصب بر روي ويندوز ويستا مي باشد. همچنين شما مي توانيد از دي وي دي هائي كه در برابر رايت محافظت شده اند را به راحتي از آن كپي برداري كنيد. AnyDVD به مانند یک درایور در پشت صحنه کامپیوتر در حال اجراست و بصورت اتوماتیک DVD های شما رو بدون قفل کرده و به شما اجازه دیدن و یا رایت کردن اونها را می دهد. با گذاشتن DVD هاى (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درايو DVD ، برنامه در كمتر از چند ثانيه ، كد اونو باز كرده و شما ميتونين براحتى و بدون توجه به سيستم كد گذارى منطقه اى و قفل DVD ، اونو پخش كرده و يا ازش كپى بگيريد.


 


RegDoctor 2.25
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


شاید شما هم دچار مشکل کاهش سرعت ویندوز به خصوص در زمان اجرای برنامه ها شده اید. اجرای نرم افزارها و هر عمل دیگری در ویندوز در رجیستری ویندوز شما ثبت می شود . به عنوان مثال شما حتی با جابجایی یک پنجره در ویندوز در حال تغییر مقادیری در مسیر های مشخص رجیستری می باشید. معمولا پس از گذشت چندین ماه از نصب سیستم عامل ویندوز و نصب برنامه های متعدد و کار با آنها ، مقدارها و کلید های متعدد زیادی در ویندوز ساخته می شوند که باعث بالا رفتن حجم رجیستری می شوند. با بالا رفتن حجم رجیستری در هر بار شروع  مجدد ویندوز که نیاز به خواندن مطالب رجیستری می باشد تا برنامه هایی که به صورت Startup در ویندوز قرار گرفته اند و تنظیمات ثبت شده را اعمال کند ، شما با کاهش سرعت ویندوز مواجه می شوید. یا فرض کنید که شما برنامه ای را بر روی سیستم خود نصب کرده اید و پس از چند هفته آن را UnInstall نمودید و از میان برنامه های نصب شده حذف کرده اید. با شروع ویندوز با پیغامی مواجه می شوید که در عنوان و یا مطالب آن به این موضوع پی خواهید برد که این پیغام خطا به مربوط به نرم افزاری می باشد که دیگر بر روی ویندوز شما نصب نمی باشد. حال چگونه درصدد رفع این مشکل بر خواهید آمد ؟

RegDoctor 2.25 نام نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید کلید ها و مقادیری که در رجیستری دچار مشکل شده اند و یا متعلق به برنامه هایی می باشند که دیگر بر روی سیستم موجود نمی باشند و نیازی به آن ها نیست را شناسایی کرده و به کمک ابزارهای این برنامه اقدام به تعمیر و یا حذف آنها از رجیستری نمایید.



WinASO Registry Optimizer 4.6.5.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


WinASO Registry Optimizer 4.6.5.0 نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری می باشد. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهای بهینه سازی رجیستری نیز می باشد . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های پشتیبان برای رجیستری و قابلیت بازگردانی آن اشاره نمود. به وسیله این ابزار دیگر با پیغام های خطای ناگهانی که منشا آن ها در رجیستری می باشد مواجه نخواهید شد و سرعت و کارایی نرم افزارها را نیز بهبود می بخشید. این نرم افزار از تولیدات شرکت WinASO می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- اسکن خودکار رجیستری و پاکسازی
- تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری  و توانایی بازیابی آن ها در صورت بروز مشکل
- دارای ابزار برنامه ریز Startup
- قابلیت پاکسازی کلید های رجیستری مربوط به ویروس ها و تروجان ها
- قابلیت نصب بر روی ویندوز های Windows 2000/XP/2003/2008 /Vista (32/64)/Windows7 (32/64)
 و ... .






Registry Victor 6.1.12.21
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Registry Victor 6.1.12.21 نرم افزاری پیشرفته و چند زبانه برای ترمیم ، پاکسازی و بهبود رجیستری است که خطاهای رجیستری را تشخیص می دهد و مشکلات را از بین می برد . این نرم افزار می تواند همه هارد تان را برای مشکلاتی مانند خاموش شدن بی دلیل سیستم ، هنگ کردن و این چنین خطاهایی که ظاهرا بی دلیل است جستجو کند و آن ها را برطرف سازد .


ویژگی های کلیدی نرم افزار Registry Victor :

- بهینه سازی رجیستری ، Registry Optimizer


- محافظ امنیتی ، Privacy Safeguard


- حذف فایل های زائد ، Junk File Remover


- بهینه سازی سیستم ، PC Optimizer


- بهینه سازی اینترنت اکسپلورر ، IE Doctor



NETGATE Registry Cleaner 2.0.305.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




NETGATE Registry Cleaner  نرم افزاری معروف برای پاک کردن و یکپارچه سازی رجیستری می باشد. این نرم افزار رجیستری را پاک و Defrag می کند. علاوه بر این فایل های اضافی را پاک می کند که در نتیجه سرعت کامپیوتر بالا و بهبود  می بخشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های Start up و حذف برنامه های نصب شده را مدیریت کنید. برای امنیت بالاتر می توانید برنامه ریزی این نرم افزار را برای اسکن و گرفتن پشتیبان تنظیم کنید.


خصوصیات نرم افزار بهینه سازی رجیستری

- یکپارچه سازی Defrag رجیستری
- پشتیبان گیری و بازیابی رجیستری
- مدیریت Start Up و مدیریت تمامی برنامه های Start Up
- حذف برنامه های نرم افزاری مناسب برای حذف نرم افزارها از سیستم
- پشتیبان گیری تمامی فایل های پاک شده با وجود نسخه پشتیبان بازیافت می شنود
- پاک کردن رجیستری
 



Registry Repair Wizard 2011 6.41
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Registry Repair Wizard 2011 6.41 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران در تمامی سطوح قادرند به راحتی به حل مشکلات رجیستری سیستم عامل ویندوز خود بپردازند. این نرم افزار با استفاده از شیوه ابزار جادویی ( Wizard ) به کاربران این اختیار را داده تا نیازهای خود را در چنیدن مرحله به صورت کلیک کردن بر مراحل wizard  رفع کنند. در این نرم افزار به راحتی کاربران قادر به رفع مشکلاتی همچون پیغام های خطای مزاحم ، جلوگیری از کاهش سرع نرم افزارهایی که در هنگام کار با رجیستری در ارتباط بیشتری می باشند ، افزایش سرعت سیستم عامل و ... خواهند بود.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- جستجوی خودکار در رجیستری و کشف کلید های خراب و قدیمی بدون کاربرد
- امکان تهیه فایل پشتیبان از رجیستری و بازگردانی مجدد آن
- شروع کار خودکار نرم افزار
- بهبود بخشیدن به کارایی ویندوز
- پاک سازی کلید های مربوط به تروجان ها و ویروس ها که در قسمت Startup رجیستری موجود می باشند.
- و ... .



Advanced Registry Doctor Pro 9.4.8.10
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Advanced Registry Doctor Pro 9.4.8.10 رجیستری سیستم عامل شما رو تعمیر میكنه و كارایی اون رو افزایش میده!اكثر برنامه ها ، از جمله خود ویندوز ، بعد از مدتی كاركردن یه سری اطلاعات غلط و به درد نخور رو تو رجیستری ذخیره میكنن كه هیچ فایده ای كه نداره هیچ ، بلكه سرعت و راندان كاری نرم افزارهای دیگه رو هم كاهش میده.شما ممكنه امروز یه نرم افزار نصب كنید و فردا یه پیغام error دریافت كنید.چنانچه همچین چیزی رو جدی نگیرید ممكنه سیستم عامل خودتون رو با كلی برنامه های نصب شده از دست بدین.برنامه ای كه دارم معرفی میكنم برای این نوشته شده تا سیستم شما رو برای پیدا كردن خطاهای رجیستری جستجو كنه.این برنامه تقریبا همه مشكلات رجیستری رو پیدا میكنه و اونها رو براتون لیست میكنه وشما هم میتونید به راحتی و بدون هیچ دردسر و زحمتی ، مشكلات رو حل كنید.




Uniblue RegistryBooster 2010 5.0.0.14
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




مرتب سازی و بهینه سازی رجیستریشناسایی خطاهای موجود در رجیستری و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد.
 Uniblue RegistryBooster 2010 5.0.0.14  پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید.